2008/09/05

اخطاء شائعه فى الصلاة والوضوء




يرجى الضغط على الصور لتظهر بالحجم الطبيعى

هناك 22 تعليقًا:

حسن حنفى يقول...

ربنا يبارك في حضرتك

شكرا للافاده

محمود حسن العدل يقول...

الله يباركلك ياهايدى
كل سنة وانتى طيبة
فعلا الصور قد تكون احيانا اهم من الاف الكلمات .
تحياتى

romansy يقول...

كل سنة وانتى طيبة
فيه ناس كتير متعرفش الاخطاء الى دايما بتقع فيها
الله يبارك فيكى

عايش... ولكن !!!! يقول...

اللهم اجعله فى ميزان حسناتك
ربنا يبارك فيكى

PrInCeSS BeRy يقول...

ربنا يكرمك يا هايدى ويسعدك ويفرح قلبك تسلمى يا عثل

EMMY BABY يقول...

ربنا يكرمك يارب يا هايدى

ويجعله فى ميزان حسناتك

فرحت اوى اول ملاقيتك طبيبة بيطرية

كل سنة وانتى طيبة

وانا سعيدة انى زرت مدونتك

تحياتى

ايمى

dalia يقول...

مدونتك جميلة وكلها افكار عملية للتقرب لربنا يا رب يجعله في ميزان حسناتك

romansy يقول...

اختى هايدى
كل سنة وانتى طيبة
على فكرة انا بهديك التاج
اوعى تهربى منة

EMMY BABY يقول...

هايدى ليكى عندى تاج تعالى خديه

وعلى فكرة انا اللى مدبسة رومانسى فيه وهو دبسك تانى يلا اى خودعة نياها

تحياتى

ايمى

هــــــــــــايدي يقول...

حسن حنفى
كل سنه وانت طيب
يارب تستفيد من الكلام دا

محمود
كل سنه وانت طيب
انا كمان بحب الصور لانك بمجرد النظر بتعرف المفيد وخصوصا ان فى ناس مش بتحب تقرا كتير زيى كدا

romansy

فعلا فى ناس مش عارفه الاخطاء دى انا كمان كنت بغلط بس الحمد لله كنت قريت كتاب اسمه الملخص الفقهى فى كل حاجه عن الصلاه والوضؤء وحجات جميله جدا من اساسيات دينا
ويارب حتى لو واحد بس يستفيد من الموضوع دا
والله دا يسعدنى اوى

هــــــــــــايدي يقول...

عايش ولكن
ربنا يتقبل دعوتك دى وربنا يجعل العمل دا فى ميزان حسنات
اتمنى دوام زيارتك

PrInCeSS BeRy
تصدقى بالله انا محتاجه جد الدعوه بتاعتك دى
يرب بجد يفرح قلبى وقلوب كل الناس
مرسى خالص لزيارتك ليا
وياريت تكرريها كتير

هــــــــــــايدي يقول...

emmy
نا انا بيطريه وفى الخدمه لو عندك قطه كلب ومحتاجه استشاره انا عارفه انك بيطريه بس السن انا اكبر
وانا كمان سعيده جدا انك زرتينى
وان شاء الله تزرينى كتييييييييييير

dalia
اسمك غالى عندى
مرسى خالص لزيارتك ويارب تتكرر الزياره

هــــــــــــايدي يقول...

romansy .... emmy
اى دا انا بدبس ولا ايه
بس مرسى اوى على الهديه
ومرسى اكتر انك افاتكرتونى بيها
ويارب اعرف اجاوب على الاسئله
مش تخافوا انا مش بهرب
اناا بحب المواجهه حتىلو صعبه
تحيااااااااااااتى

مصراوى يقول...

هااااااااااااااااى اختى العزيزة هايدى انا اعجبنى جدن الصور دى ربنا يخليكى بجد انتى انسانة فى غايت الروعة

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

{}{}{}{}{سـيد الأخـلاق}{}{}{}{}
تتشرف اسرة هذه المدونه بدعوة سيادتكم لحضور افتتاح المدونه فى شكلها الجديد و لكم منا جزيل الشكر
www.4islamic.blogspot.com

هــــــــــــايدي يقول...

عالم الحب

كل سنه وانت طيب عيد مبارك عليك
الحمد لله ان الصور عجبتك

ــــــــــــــــــــــــ

تمر حنه
كل سنه وانتى طيبه
وان شاء الله اتابع مدونتك الجديده
وربنا يجعلها فى ميزان حسناتك

ريمان يقول...

السلام عليكم

دى اول زياره ليا فى مدونتك

بجد عجبتنى جدا

انا شوفت اكتر من موضوع ليكى

بجد مدونتك دى مدونه دعويه واسلاميه

ربنا يجعلها فى ميزان حسناتك يا رب

وموضوع الاخطاء اللى فى الصلاه والوضوء استفدت منها جدا

ربنا يكرمك

الفارس الملثم يقول...

شكرا علي الافاده الدينيه وجعله الله في ميزان حسناتك

كل سنه وحضرتك طيبه وعيد سعيد عليكي ان شاء الله

الازهرى يقول...

صديقتى العزيزة

موضوع جميل ومعلومات قيمة

ولكنه يأتى على ارضية للمصلين فقط

جعل الله ذلك فى ميزان حسناتك واثابك خيرا عليه

تحياتى

اوعى تفكر يقول...

جزاكى الله خير
بس ياريت تلغى كلمة التأكيد

r يقول...

جزاك الله كل الخير
الصور فيها توضيح ممتاز
سلمتى

هــــــــــــايدي يقول...

السلام عليكم ورحمه الله
ريمان

الفارس الملثم
الازهرى
اوعى تفكر
بسنت

شكرا لمرورك افلطريم فى مدونتى
واتمنى دوام الزياره
م